Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Extremt glad :)

Av Josefin Glans - 7 december 2009 14:52

Idag är jag jätte glad :) dagen började med engelska , efter engelskan skulle jag till tandläkaren :D och det var då jag blev glad . för när jag kom till tandläkaren så sa dom idag tar vi av tandställningen :D Så nu har jag ingen tandställning längre :) Det går inte och beskriva så glad jag blev när dom sa det :) äntligen är den av efter nio månader. Det känns jätte konstigt att där inte är något som tar emot längre :) På onsdag ska jag tbx till tandläkaren och hämta min lösa tandställning :) Som jag nog inte kommer använda :) men nu ska jag sova lite mår inte alls bra har inte käkat något på hela dagen .


Ha det bra <33 

Kärlek från en tandställningslös Josefin :)

  

 
 
Emma

Emma

7 december 2009 17:00

Fufan vad nice! (y) MEN DU HAR ÄNDÅ HAFT TUR, DU HAR JU INTE HAFT DEN SÅLÄNGE JU... DET ÄR JU MÅNGA SOM FÅR HA DEN MYCKET LÄNGRE.. (ojcaps!) Men du borde nog använda den lösa ett tag, den har ju också ett syfte! ;)

http://emmaberggren.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Glans - 23 maj 2010 17:27

Hade helt glömt bort att jag hade en blogg :) Kan vara för att det händer så mkt nu för tiden :) Får väl börja bli bättre på att blogga igen :D      Har haft en trevlig helg med Natalie och massa annat folk :D detta måste vi göra om Natalie :) ...

Av Josefin Glans - 11 mars 2010 22:03

torsdag idag , det betyder att det är fredag i morgon :D    Denna dagen har varit hemsk :( Vaknade i natt vid två och var skit rädd och kunde inte somna om igen ( drömt mardrömmar som vanligt ). Så jag satte mig vid datan och tittade runt lite , ...

Av Josefin Glans - 9 mars 2010 18:32


Hejj alla glada.    vet inte riktigt vad jag ska skriva men men, har varit och på Centralskolan idag och tittat på någon teater, som jag tyckte var rätt " häftig " . Men jag visste inte att gymnasieelever och vuxna kan vara så omogna och bara kom...

Av Josefin Glans - 8 mars 2010 17:58

Hejhej nu är jag tbx :D det var faktiskt emma som tyckte att jag skulle börja blogga igen så får väl göra det . :D    Idag var det första dagen för mig i skolan på sju veckor . det kändes jätte konstigt. Var riktigt trött i morse när klockan ring...

Av Josefin Glans - 14 januari 2010 22:15

Nu är jag riktigt arg , jag fattar inte hur man kan göra så mot andra människor ! Asså seriöst hur jävla kul hade dom tyckt att det var ? inte ett dug kul ! Jag är så jävla trött på mobbning ! okej vissa säger ja men det var ett skämt , men det är in...

Presentation

Bubbleroom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards