Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Torsdag

Av Josefin Glans - 11 mars 2010 22:03

torsdag idag , det betyder att det är fredag i morgon :D 


Denna dagen har varit hemsk :( Vaknade i natt vid två och var skit rädd och kunde inte somna om igen ( drömt mardrömmar som vanligt ). Så jag satte mig vid datan och tittade runt lite , spelade några rundor yatzi på facebook.

Men sen vid fyra var jag inte lika rädd längre så då kunde jag somna igen , sen när klockan ringde klockan sju var jag jätte trött och ville bara ligga kvar i sängen och sova . men nej jag gick upp och gjorde mig klar för att gå till skolan . var fortfarande lite rädd när jag gick till skolan . Jag var väl i skolan vid kvart i åtta eller något . så det fanns inte så mkt och göra. Vid nio började min första lektion som vi inte gjorde så jätte mkt på . men men tråkigt och skriva om skolan.


När jag kom hem så mådde jag verkligen skit. så jag startade tv och la mig i sängen och tittade på tv. sen somnade jag och när jag vakade så mådde jag lite bättre och nu sitter jag här och ska snart sova för att jag ska orka upp imorgon till skolan .


Hoppas ni andra har haft en bra dag.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Glans - 23 maj 2010 17:27

Hade helt glömt bort att jag hade en blogg :) Kan vara för att det händer så mkt nu för tiden :) Får väl börja bli bättre på att blogga igen :D      Har haft en trevlig helg med Natalie och massa annat folk :D detta måste vi göra om Natalie :) ...

Av Josefin Glans - 9 mars 2010 18:32


Hejj alla glada.    vet inte riktigt vad jag ska skriva men men, har varit och på Centralskolan idag och tittat på någon teater, som jag tyckte var rätt " häftig " . Men jag visste inte att gymnasieelever och vuxna kan vara så omogna och bara kom...

Av Josefin Glans - 8 mars 2010 17:58

Hejhej nu är jag tbx :D det var faktiskt emma som tyckte att jag skulle börja blogga igen så får väl göra det . :D    Idag var det första dagen för mig i skolan på sju veckor . det kändes jätte konstigt. Var riktigt trött i morse när klockan ring...

Av Josefin Glans - 14 januari 2010 22:15

Nu är jag riktigt arg , jag fattar inte hur man kan göra så mot andra människor ! Asså seriöst hur jävla kul hade dom tyckt att det var ? inte ett dug kul ! Jag är så jävla trött på mobbning ! okej vissa säger ja men det var ett skämt , men det är in...

Av Josefin Glans - 8 januari 2010 20:05

Nu är jag framme i Gantofta, maten är äten och nu är det dags att kolla på let´s dance och äta godis :) Mysigt .    Och vet ni vad jag har fått idag :) Min flodhäst som jag så gärna ville ha, fick även en söt nasse . kommer komma bild på dom sen ...

Presentation

Bubbleroom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards