Alla inlägg under november 2009

Av Josefin Glans - 28 november 2009 21:07

Idag har det inte hänt så jätte mycket. Vaknade i morse av ett sms från emma :) Sen försökde jag somna om men det gick inte så jag gick upp och åt frukost med mamma.

Efter frukosten gick jag och tog ett varmt bad. Sen när jag var klar gick jag och mamma ner och handla hårfärg. Sen blev det hem och färga håret :) Sen fick man ett sms av ... och det blev jag rätt chockad av.  senare frågade jag nat om vi skulle dra till Trelleborg och det var klart hon ville det :) 

Men innan vi åkte till Trelleborg så träffade jag ... riktigt trevligt att träffa honom igen faktiskt. 

Sen körde han mig till bussen , som jag mötte nat på. det var en rätt dryg bussresa till malmö, där hände en del skumma saker. Sen tog vi bussen från malmö till trelleborg.  När vi var i trelleborg gick vi till Mc donalds, och då blev vi lite besvikna för snyggingen jobbade ju inte. Men det blev ju bättre sen för tyvärr tio minuter innan vi skulle gå så kom snyggingen , det var väl så att han började jobba klockan åtta.

Vi fick springa sista biten till bussen för att vi inte skulle missa den. På bussen träffade vi Fredrik , det var ju kul och träffa honom. Det var en evighet sen jag träffade honom. 

men nu är jag äntligen hemma, sitter faktiskt och tittar på dansbandskampen:P

ska snart sov , ska ju tyvärr upp tidigt i morgon. 


Ha det bra <3



Av Josefin Glans - 27 november 2009 16:13

    


Idag har jag varit i Danmark med skolan , rätt trevligt faktiskt . Konstigt nog tyckte jag om bil resan mest. Men jag hade jätte gärna varit på väg till örebro med emma och fredrick ist. Men man kan inte få allt man vill här i livet. 


Ikväll ska jag hem till Natalie :) får se vad som händer där men det blir säkert trevligt :) 


men nu ska jag gå och göra mig redo för att dra. 

Ha det bra <3

Av Josefin Glans - 24 november 2009 18:49

idag har jag inget specieltt att skriva om. har inte hänt ett skit idag känns det som. Men såna dagar finns ju tyvärr oxå . Imorgon ska jag passa alice så får gå direkt från skolan  hem till syster.


Ha det bra<3

Av Josefin Glans - 23 november 2009 13:23

Idag har jag en älskad studiedag , det är riktigt nice. Min dag har jag ägnat till att målat klart mitt rum så nu är det ny målat och fint.


 

Igår blev det att jag följde med mamma till törringe, det var rätt nice fast ändå drygt att vara där från halv tre till kvart över tio , men sånt är livet. Hände inte så jätte mycket innan de öppnade. Vid öppning satt jag i kassan med katarina och där satt vi till ungefär sex sen skulle vi ta hand om smörgåsarna. Sen hjälpte jag mamma i disken.


 


Hela kvällen fick jag lyssna på något jävla skit band, det hade varit mycket bättre och spootlajtz hade varit där. Det är fortfarnde skam på svenska folket som inte vet vad som är bra musik ! Tycker det är dåligt !


Ha det bra<3

Av Josefin Glans - 21 november 2009 21:27

Nu tänker jag aldrig mer titta på dansbandskampen ! Jag hatar det svenska folket fattar ni inte att det var spootlajtz ni skulle rösta på !Och jävla juryn kan gå och köra upp sina jävla kommentarer långt upp.SPOOTLAJTz SKULLE VUNNIT ! Nu ska jag fortsätt sura!

Ha det bra alla som röstade på spootlajtz

Av Josefin Glans - 21 november 2009 18:57

Idag känner jag att jag har varit jätte duktig och målat om mitt rum :) Blev sådär bra så får måla det en gång till imorgon om jag hinner. Ska ju kanske med mamma och jobba på törringe:P jippi . Hinner jag inte måla i morgon så kan jag göra det på måndag för då har vi ju studiedag och det gillar riktigt mycket .


Får se vad som händer i kväll blir nog sitta hemma och titta på tv eller något. Eller man kanske ska plugga :P nej skulle inte tro det.


Ha det bra<3

:)

Av Josefin Glans - 20 november 2009 18:07

Då var det fredag igen och det betyder att det är helg :) och att jag är ledig från skolan i hela tre dagar :)

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad som händer. Det är tunez idag i trelleborg med dit ska man ju inte för jag får inga pengar av min mamma riktigt iriterande! Så jag får väl se vad som händer. 


Imorgon så ska jag och mamma i väg och köpa färg till mitt rum och sen ska vi väl till ikea oxå.Jag vet inte om jag målar i morgon eller om jag gör det på söndag vi får väl se :) får ju hoppas på att det blir bra. Men nu ska jag försöka komma på något man kan göra idag


Ha det bra <33

Av Josefin Glans - 19 november 2009 21:04

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Har varit i skoan från halv åtta till halv två, i skolan hände det inte så jätte mycket. Efter skolan blev det hem och plugga till provet i morgon. Kännde mig väldigt duktig som satt och plugga från tre till halv fem. För halv fem var det dags att sätta sig vid tv:n och kolla på unga mödrar. Sen efter unga mödrar satte jag mig och plugga igen . Sen vid åtta var det dags för tv:n igen för då var det sos gute jag älskar det programet. Och nu sitter jag och tittar på glee. ska nog snart sova en dag till i skolan i morgon ju. Sen är det helg och studiedag på måndag :)


Ha det bra <3



Presentation

Bubbleroom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards