Direktlänk till inlägg 14 januari 2010

Rubrik saknas

Av Josefin Glans - 14 januari 2010 22:15

Nu är jag riktigt arg , jag fattar inte hur man kan göra så mot andra människor ! Asså seriöst hur jävla kul hade dom tyckt att det var ? inte ett dug kul ! Jag är så jävla trött på mobbning ! okej vissa säger ja men det var ett skämt , men det är inte ett skämt sen när folk få höra det dag ut och dag in , då tröttnar man på det om man kanske ta illa upp till slut . och tex i skolan , om man blir mobbad i skolan hur kul tycker man att det kommer att vara att gå till skolan sen .  jag fattar inte hur man kan ha så dåligt självförtroende att man måste trycka ner alla andra !  Asså mobbning sätter sig på dom som är utsatta för mobbning ! dom kommer få leva med det hela livet . det spelar ingen roll om dom slutar mobba personen fråga , för den personen kommer alltid att komma i håg det och hur kul är det och leva med ? Det finns till och med de personen som tar livet av sig pga att dom har blivit mobbade . Jag fattar inte hur skolan, föräldrar och alla andra kan låta det gå så pass långt !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Glans - 23 maj 2010 17:27

Hade helt glömt bort att jag hade en blogg :) Kan vara för att det händer så mkt nu för tiden :) Får väl börja bli bättre på att blogga igen :D      Har haft en trevlig helg med Natalie och massa annat folk :D detta måste vi göra om Natalie :) ...

Av Josefin Glans - 11 mars 2010 22:03

torsdag idag , det betyder att det är fredag i morgon :D    Denna dagen har varit hemsk :( Vaknade i natt vid två och var skit rädd och kunde inte somna om igen ( drömt mardrömmar som vanligt ). Så jag satte mig vid datan och tittade runt lite , ...

Av Josefin Glans - 9 mars 2010 18:32


Hejj alla glada.    vet inte riktigt vad jag ska skriva men men, har varit och på Centralskolan idag och tittat på någon teater, som jag tyckte var rätt " häftig " . Men jag visste inte att gymnasieelever och vuxna kan vara så omogna och bara kom...

Av Josefin Glans - 8 mars 2010 17:58

Hejhej nu är jag tbx :D det var faktiskt emma som tyckte att jag skulle börja blogga igen så får väl göra det . :D    Idag var det första dagen för mig i skolan på sju veckor . det kändes jätte konstigt. Var riktigt trött i morse när klockan ring...

Av Josefin Glans - 8 januari 2010 20:05

Nu är jag framme i Gantofta, maten är äten och nu är det dags att kolla på let´s dance och äta godis :) Mysigt .    Och vet ni vad jag har fått idag :) Min flodhäst som jag så gärna ville ha, fick även en söt nasse . kommer komma bild på dom sen ...

Presentation

Bubbleroom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards