Alla inlägg den 4 december 2009

Av Josefin Glans - 4 december 2009 23:14

idag var det skolan halv åtta . kom till skolan loggade in sen blev det tända ljusen vid inloggningen. Vid ungefär åtta kom millis :) vi satt och väntade på sanna. När sanna kom gick vi in i fiket.

Klockan nio började samhällskunskapen och slutade ungefär vid tio då hade jag kunnat gått hem om bara åse hade sagt något om att "min" lektion var inställd. men nej varför ska man säga en sån sak.Vid ungefär halv ett gick jag hem och vilade en liten stund.

Sen ringde emma och frågade om vi skulle dra in till stan. Och det bestämde vi oss för att göra. så vi tog bussen 14:26 in till jägersro. Jag var väl hemma ungeför vid halv fyra.

När jag kom hem stod mamma och lagade mat. Och det var väldigt god mat hon lagade, det var tacos :) Efter vi hade ätigt så gick jag in och tog ett varmt bad :) Under tiden smsade natalie och sa att vårt smålands problem kanske hade löst sig fattade knapt något menmen.

Efter badet så märkte jag att min mamma snackade i telefon och hon snackade med min syster :O det är fan ett under. Vid fem halv sex så står alice och cecilia i dörren :O.

Vid halv åtta gick jag och träffade nicole och alexandra som man inte har träffat på evigheter . Vi gick vår vanliga runda mc donalds , svedala livs och sist liber.


Och nu sitter jag här hemme i min ensamhet . Imorgon blir det model lab med emma :)


Ha det bra<3

Presentation

Bubbleroom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards