Alla inlägg den 6 december 2009

Av Josefin Glans - 6 december 2009 15:51

Då var man hemma från bara . Det hände inte så jätte mycket där men där var väldigt trevligt folk :)

Och det blev väldigt mycket godis till mig när det var godisregn :) det gillar jag . 

Nej nu ska jag äta sen ska jag lägga mig på soffan en stund :) 


Ha det bra <3

Av Josefin Glans - 6 december 2009 10:14

Igår blev det inget model lab , så sur jag blev. Så jag och emma åkte hem till henne igen och beställde pizza den var sådär god . Sen så hände det inte så jätte mycket förens fredde kom. Då var typ klockan sex eller något och då blev det dags att laga mat igen :) Efter maten fixade jag och emma disken och fredde gick och vila. Vid åtta blev det så att vi åkte och spela biljard , rätt trevligt faktiskt. en körde vi en runda ut till törringe för att se om där hände något skoj . men där vara bara massa gamla gubba och tanter. Sen så lämnade emma och fredde mig. :)


Nu är det söndag igen och det betyder att imorgon är det en ny skol vecka , den kommer nog bli rätt nice för på onsdag är det studiedag igen :) det tycker jag om. Om ca en  timme ska jag börja röra mig mot brandkåren . Ska vara där tolv och jag har inte gjort vid mig eller något. det känns inte så jätte bra men får väl ta och göra det när jag har skrivit klart detta inlägget :P jag hoppas att jag inte måste göra så mycket på brandkåren . Ifs så ska vi ju inte göra så mycket vi ska ju bara dela ut julkalendrar. och kasta godis på branen :P Skoja vi ska inte kasta godis på barnen men vi ska ha godisregn från brandbilen. senare i kväll vet jag inte vad som händer men jag får väl skriva ett inlägg till om det händer något kul :) 


Ha det bra <33

Presentation

Bubbleroom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards